Sık Sorulan Sorular

Aydın Servis Merkezi Sık Sorulan Sorular

Beyaz eşya ve elektronik cihazlarınızla ilgili servis hizmetlerimiz hakkında en çok merak edilen soruların cevaplarını derledik.

Aşağıda bulamadığınız sorularınız için bize telefon, WhatsApp veya e-posta yolu ile ulaşabilirsiniz. Teknik ekibimiz size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.

Genel Sorular

Aydın Servis Merkezi olarak Aydın merkez ilçesi Efeler başta olmak üzere Nazilli, Söke, Kuşadası, Didim, Germencik, İncirliova, Köşk, Kuyucak, Bozdoğan, Çine, Koçarlı, Sultanhisar, Yenipazar, Buharkent ve Karacasu ilçelerinde hizmet vermekteyiz. Aydın'ın tüm ilçelerine servis hizmetimiz bulunmaktadır.

Aydın merkez ve yakın çevresindeki servis taleplerine genellikle aynı gün içinde yanıt veriyoruz. Daha uzak ilçeler için ise en geç 24 saat içinde servis hizmeti sağlamaktayız. Acil durumlarda öncelikli servis seçeneğimiz de bulunmaktadır.

Aydın Servis Merkezi olarak Arçelik, Beko, Bosch, Samsung, LG, Siemens, Profilo, Miele, Vestel, Ariston başta olmak üzere tüm yerli ve yabancı beyaz eşya ve elektronik markalarına servis hizmeti vermekteyiz. Herhangi bir markaya özel servis ihtiyacınız için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Aydın Servis Merkezi, markaların doğrudan yetkili servisi değil, bağımsız teknik servis hizmeti veren profesyonel bir kuruluştur. Tüm marka ve modellere hizmet veren deneyimli kadromuz, orijinal veya muadil kalitede yedek parça kullanımı ve garantili işçilik ile yetkili servis kalitesinde hizmet sunmaktadır. Garanti kapsamındaki cihazlarınız için ürünün yetkili servisine başvurmanız gerektiğini hatırlatırız.

Ücretlendirme ve Ödeme

Servis ücretleri arıza türüne, kullanılan yedek parçaya ve cihazınızın modeline göre değişiklik gösterebilir. Teknisyenlerimiz arızayı tespit ettikten sonra size detaylı fiyat bilgisi vermektedir. Onayınız olmadan herhangi bir işlem yapılmamaktadır. Aydın merkez için servis çağrı ücreti bulunmamaktadır, uzak ilçeler için mesafeye göre ulaşım bedeli alınabilmektedir.

Servis bedellerini nakit, kredi kartı veya banka havale/EFT yöntemleriyle ödeyebilirsiniz. Kredi kartına taksit imkanımız da bulunmaktadır. Ayrıca kurumsal müşterilerimiz için fatura kesim hizmeti de sağlamaktayız.

Aydın merkez ilçesi Efeler'de arıza tespiti ücretsizdir. Servis sonrası tamir işlemi yapılmadığı takdirde sadece servis çağrı ücreti alınmaktadır. Diğer ilçeler için mesafeye göre ulaşım bedeli talep edilebilir. Tamir işlemi yapıldığında ise servis çağrı ücreti alınmamaktadır.

Servis ve Bakım

Evet, tüm tamir işlemlerimiz ve kullanılan yedek parçalar 1 yıl garantilidir. Garanti süresi içerisinde tamir edilen parçadan kaynaklanan arızaların giderilmesi ücretsiz olarak yapılmaktadır. Ayrıca, kullandığımız tüm parçalar orijinal veya muadil kalitede olup, işçilik hatalarına karşı da garanti sunmaktayız.

Evet, beyaz eşya ve elektronik cihazlarınız için periyodik bakım hizmetlerimiz bulunmaktadır. Özellikle klima, kombi ve çamaşır/bulaşık makineleri için düzenli bakım yaptırmanızı öneririz. Periyodik bakım, cihazlarınızın ömrünü uzatır, enerji tüketimini azaltır ve büyük arızaların oluşmasını engeller. Bakım paketlerimiz hakkında detaylı bilgi için bize ulaşabilirsiniz.

Yerinde çözülemeyen karmaşık arızalar için cihazınızı servis merkezimize alarak tamir işlemini gerçekleştiriyoruz. Bu durumda cihazınızın taşınması için gerekli önlemleri alıyor ve tamir sonrası adresinize teslim ediyoruz. Taşıma işlemi sırasında oluşabilecek hasarlara karşı gerekli tüm önlemler alınmaktadır.

Evet, acil durumlarda öncelikli servis hizmetimiz bulunmaktadır. Su kaçağı, gaz kaçağı, elektrik kaçağı gibi tehlike arz eden durumlarda veya çok acil çözülmesi gereken arızalar için öncelikli olarak teknisyen yönlendiriyoruz. Acil servis talepleri için telefon numaramızdan bize ulaşabilirsiniz.

Cihaz Bazında Sorular

Buzdolabınızın normalden fazla ses çıkarması, daha fazla elektrik tüketmesi, iç sıcaklığın dalgalanması veya düzensiz soğutma yapması bakım zamanının geldiğini gösterir. İdeal olarak, buzdolabınızın yılda en az bir kez profesyonel bakımdan geçirilmesi önerilir. Ayrıca kapı contalarının kontrolü ve arka kısımdaki kondansatör bobinlerinin temizliği düzenli olarak yapılmalıdır.

Klimaların yılda en az 2 kez (sezon başında ve sonunda) bakımının yapılması önerilir. Düzenli bakım, klimanızın enerji verimliliğini artırır, ömrünü uzatır ve sağlıklı hava sirkülasyonu sağlar. Ayrıca filtrelerinin ayda bir temizlenmesi gerekir. Klima bakımlarımız; filtre temizliği, kimyasal temizlik, gaz kontrolü ve elektronik aksam kontrolünü içermektedir.

Kombi bakımının ideal zamanı, ısıtma sezonunun başlangıcı olan sonbahar aylarıdır (Eylül-Ekim). Bu dönemde yapılacak bakım, kış aylarında kombinizin verimli çalışmasını sağlar ve olası arızaları önler. Kombi bakımımız; brülör temizliği, eşanjör kontrolü, baca gazı analizi, kaçak kontrolü ve genel sistem kontrolünü içermektedir.

Çamaşır makinenizin arızalanmasını önlemek için şu önlemleri alabilirsiniz:

  • Makinenizi aşırı yüklemeyin ve doğru programda çalıştırın
  • Düzenli olarak filtre temizliğini yapın (ayda bir)
  • Deterjan çekmecesini ve kapak contasını temiz tutun
  • Yılda bir kez kireç önleyici (sirke veya kireç çözücü) kullanın
  • Makine kullanılmadığında kapağını açık bırakın
  • Makinenizi düz bir zeminde kullanın ve taşırken dikkatli olun

Diğer Sorular

İkinci el beyaz eşya alırken şu noktalara dikkat etmenizi öneririz:

  • Cihazın yaşını ve enerji sınıfını kontrol edin
  • Fiziksel durumunu, çizik ve deformasyonları inceleyin
  • Tüm fonksiyonların çalışıp çalışmadığını test edin
  • Mümkünse servis geçmişini öğrenin
  • Kapı contaları, filtreler gibi kritik parçaları kontrol edin
  • Satın almadan önce profesyonel bir kontrol yaptırın

İkinci el cihaz kontrolü için servisimizden destek alabilirsiniz.

Evet, servis hizmetimiz sırasında sizin veya bir yetişkinin evde bulunması gerekmektedir. Teknisyenlerimizin arızayı tespit etmesi, gerekli parçaları değerlendirmesi ve tamir sonrası cihazın çalışma testlerini yapması için evde birisinin bulunması önemlidir. Ancak acil durumlarda güvendiğiniz bir kişiye yetki vermeniz durumunda da servis hizmeti sağlayabiliriz.

Beyaz eşya ve elektronik cihazlarınızın ömrünü uzatmak için şu önerileri dikkate alabilirsiniz:

  • Düzenli bakım yaptırın
  • Kullanım kılavuzundaki talimatlara uyun
  • Cihazları aşırı yüklemeyin ve kapasitesine uygun kullanın
  • Kaliteli deterjan ve temizlik malzemeleri kullanın
  • Filtreleri düzenli temizleyin
  • Cihazları düz ve sağlam zeminlere yerleştirin
  • Nem ve ısı kaynaklarından uzak tutun
  • Elektrik dalgalanmalarına karşı koruma sağlayın

Servis randevunuzu değiştirmek veya iptal etmek için en geç servis saatinden 2 saat önce bizi telefonla aramanız veya WhatsApp üzerinden bilgilendirmeniz yeterlidir. İptal veya değişiklik durumunda en kısa sürede size yeni bir randevu tarihi verilecektir.

Burada yanıtını bulamadığınız sorularınız için aşağıdaki iletişim kanallarından bize ulaşabilirsiniz:

Teknik ekibimiz en kısa sürede size dönüş yapacaktır.

Başka Sorularınız mı Var?

Aydın'ın en güvenilir ve deneyimli teknik servis ekibi yanıtlamak için hazır. Tüm beyaz eşya ve elektronik cihaz sorunlarınız için bize ulaşın.

Bizden Fiyat Teklifi Alın

Beyaz eşya veya elektronik cihazlarınız için fiyat teklifi almak ister misiniz? Formu doldurun, en kısa sürede size ulaşalım.

Ücretsiz keşif ve arıza tespiti
Detaylı fiyat analizi
İhtiyaca özel çözüm önerileri
Hızlı ve profesyonel hizmet

Fiyat Teklifi İsteyin

Lütfen adınızı ve soyadınızı girin.
Lütfen telefon numaranızı girin.
Lütfen cihaz türünü seçin.
Lütfen markayı girin.
Lütfen arıza detayını girin.
Devam etmek için gizlilik politikasını kabul etmelisiniz.